Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Πρόσωπο - Αρετή Πασχάλη


Η Αρετή Πασχάλη παρόλο το νεαρό της ηλικίας της έχει διαγράψει μια αξιοπρόσεχτη και αξιοζήλευτη πορεία στο χώρο του θεάματος. Απόφοιτη της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και με συμμετοχή σε παραστάσεις όπως το Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης, Το Chicago, τους ΄Ηρωες, το Sugar: Μερικοί το Προτιμούν Καυτό μεταξύ άλλων η συμμετοχή της στο Sweet Charity στο ρόλο της Ούρσουλα ήταν φυσικό επακόλουθο.  Το Musical της πάει πολύ και το musical έχει ανάγκη από παρουσίες σαν της Αρετής Πασχάλη.
    
- Πως αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
Από μικρή ηλικία είχα την τάση να εκφράζομαι χορεύοντας και παίζοντας σε αυτοσχέδιες παραστάσεις ...ήταν ότι πιο φυσικό η ενασχόληση μου με την υποκριτική.

- Είχατε κάποιο άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Αρχικά είχα στο μυαλό μου να ασχοληθώ επαγγελματικά με τον χορό ..υπερίσχυσε όμως το θέατρο !!!!

- Ποια λέξη ή φράση χρησιμοποιείτε κατά κόρον;
θετική ενέργεια
 foto: Μιχάλης Ανούσης
- Ποιο είναι το αγαπημένος σας τραγούδι, βιβλίο, ταινία, θεατρικό;
Μέτρησα (Αρβανιτάκη), Μεγάλη Χίμαιρα, Η ζωή είναι ωραία (Μπενίνι ), Οι τρεις αδελφές.

- Τι σας λείπει από τα παιδικά σας χρόνια;
Το ξύπνημα απ τη μαμά μου με παιδικά τραγουδάκια και οι τηγανίτες με μέλι που έφτιαχνε.

- Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο χρόνο σας;
Περιπάτους στην όμορφη πλάκα.

- Τι σχέση έχετε με την τεχνολογία και πόσο επηρεάζει την καθημερινότητά σας;
Δεν έχω ιδιαίτερα καλή επαφή με την τεχνολογία.  Θα ήθελα να έχω γιατί συνειδητοποιώ ποσά πράγματα θα μπορούσα να κάνω πολύ πιο εύκολα.

- Τι αγαπάτε και τι όχι στην Αθήνα;
Αγαπώ το κέντρο.  Σιχαίνομαι τα πεταμένα σκουπίδια στους δρόμους της .

- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
 Ο θάνατος αγαπημένων μου προσώπων.

-Ποια περίοδος της ζωής σας θα θέλατε να ξαναζήσετε;
Δεν θέλω να ξαναζήσω κάποια περίοδο της ζωής μου. ΄Οτι όμορφο έζησα μέχρι στιγμής το απήλαυσα και προχωράω για ακόμα ομορφότερα

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Μια απ τις πιο αμήχανες ήταν όταν μας έπιασε νευρικό γέλιο επί σκηνής με συνάδελφο μου και δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε.

- Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο επίτευγμά σας;
Να λέω πραγματικά την άποψη μου ακόμα και αν νιώθω ότι δεν θα είναι αποδεκτή.

- Είχατε κάποιο πρόσωπο που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Όχι δεν είχα κάποιο πρόσωπο που να λειτούργησε ως ερέθισμα για να ασχοληθώ με τον χώρο.

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και τις αρνητικές κριτικές;
Με ψυχραιμία.

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Να συνεχίσω να παίζω σε παραστάσεις που με αφορούν πραγματικά και να αποκτώ όλο και περισσότερη εμπειρία.

- Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα;
Προς το παρόν περιμένω να πραγματοποιηθούν οι τελευταίες μας παραστάσεις στο Sweet Charity στο θέατρο Badminton και κάνω και κάποια γυρίσματα για τους Συμμαθητές στον Αντένα.

1 σχόλιο:

  1. την έχω δει σε τέσσερις παραστάσεις και έχω μεγάλες προσδοκίες από την πασχάλη γιατί μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή