Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Πρόσωπο - Ιωάννα Μαστοράκη

Η Ιωάννα Μαστοράκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι συγγραφέας θεατρικών έργων και διηγημάτων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια υποκριτικής και σκηνοθεσίας. Ξεκίνησε από την ηλικία των 15 ετών να παρακολουθεί μαθήματα-σεμινάρια σκηνοθεσίας και υποκριτικής στο θεατρικό εργαστήρι Ελληνικού. Συνεχίζει να αρθρογραφεί για το περιοδικό "Σύμβουλος Υγείας" και για το blog "Σκεφτόμαστε Ελληνικά. Έχει γράψει θεατρικά έργα και διηγήματα για bar theatre, events και παιδικά ψυχαγωγικά πάρτυ. 
Πρόσφατα θεατρικά της κείμενα είναι: H μαύρη κωμωδία "Οι Ρουφιάνες" που παίχτηκε στον πολυχώρο ABYS στο Γκάζι. Το Δραματικό έργο "Βλέπε και Φεύγα" Βούρλα Δραπετσώνας 1929 στο θέατρο Βαφείο Λάκης Κάραλης.  Το 2016 βραβεύτηκε από την UNESCO Πειραιώς και Νήσων για την Προσφορά της στον Πολιτισμό σαν Συγγραφέας - Ηθοποιός.
 

- Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Δεν το αποφάσισα εγώ η συγγραφή αποφάσισε για μένα το να γράφω ήταν κάτι το πολύ φυσικό γεννήθηκα με αυτό το χάρισμα όταν γράφω ζω μέσα σε αυτόν το κόσμο αισθάνομαι και ζω την κάθε στιγμή και λεπτό σαν να ήμουν παρόν.  Η Ηθοποιία ήρθε δεύτερη στην ανάγκη να ενσαρκώνω ρόλους που χρειάζονταν για τα θεατρικά μου κείμενα.

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
 Ο προσανατολισμός ήταν διαφορετικός εργαζόμουν σαν φαρμακουπάλληλος και με ενδιέφερε μόνο η σωστή ανατροφή του παιδιού μου. Όλα τα όνειρα μου και οι προσδοκίες μου έρχονταν δεύτερα μεγάλωσα μόνη μου τον γιό μου και αυτός ήταν η προτεραιότητα μου.  Τώρα που μεγάλωσε επανήλθα πιο δυναμικά από ποτέ στο χώρο.

- Ποια λέξη ή φράση χρησιμοποιείτε κατά κόρον;
Για να πετύχεις θέλει τόλμη, ταλέντο και τύχη

- Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι, βιβλίο, ταινία, θεατρικό;
Αγαπημένο μου τραγούδι ,βιβλίο, ταινία η θεατρικό είναι οποιοδήποτε θα καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον μου πάνω από 15 λεπτά.

- Τι σας λείπει από τα παιδικά σας χρόνια;
Από τα παιδικά μου χρόνια το μόνο που μου έλειψε ήταν ότι ήθελα πιο πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες ήθελα συνεχώς να μαθαίνω νέα πράγματα.

- Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο χρόνο σας;
 Μου αρέσει να βγαίνω για φαγητό με αγαπημένα μου πρόσωπα και φίλους

- Τι σχέση έχετε με την τεχνολογία και πόσο επηρεάζει την καθημερινότητά σας;
Με την τεχνολογία ..αν εννοείτε facebook έχει γίνει μέρος τις επαγγελματικής μου καθημερινότητας για όλα τα αλλά δυσκολεύομαι ευτυχώς υπάρχει ο γιός μου να μου τα μαθαίνει.

- Τι αγαπάτε και τι όχι στην Αθήνα;
Στην Αθήνα αγαπάω τα πάντα αν αγαπάς πραγματικά κάτι το αγαπάς όπως είναι..

 - Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι να μην αρχίσω να φοβάμαι γιατί ο φόβος είναι προσμονή του υποτιθέμενου κακού για μένα σε σκοτώνει ψυχικά.

- Ποια περίοδος της ζωή σας θα θέλατε να ξαναζήσετε;
Η περίοδος της ζωής μου που θέλω να ξαναζήσω δεν υπάρχει κρατάω τις γλυκιές αναμνήσεις και προχωράω μπροστά.

 - Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Η πιο αμήχανη, αστεία επαγγελματική μου στιγμή ήταν όταν χρειάστηκε για την ανάγκη ενός παιδικού θεατρικού να ντυθώ ντομάτα.

- Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο επίτευγμά σας;
Το μεγαλύτερο επίτευγμά μου είναι ότι κατάφερα να αναθρέψω σωστά τον γιο μου και είμαι περήφανη για αυτό, η βράβευσή μου σαν συγγραφέας - ηθοποιός από την UNESCO Πειραιώς και Νήσων και η αγάπη του κόσμου για τα θεατρικά μου κείμενα που την εισπράττω καθημερινά.

- Είχατε κάποιο πρόσωπο που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Το πρόσωπο που λειτούργησε σαν ερέθισμα για να ασχοληθώ με αυτόν το χώρο ήταν ο ξάδερφός μου ο Πάνος Μεταξόπουλος πάντα τον θαύμαζα σιωπηλά για το ταλέντο του, τον επαγγελματισμό του και το ήθος του.

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
Δεν μου έχουν τύχει μέχρι στιγμής αρνητικές κριτικές αλλά αν τύχουν δεν με πτοούν ξέρω την αξία μου.

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Οι επαγγελματικοί μου στόχοι είναι να συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπάω για την υπόλοιπη ζωή μου.

 - Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Τα επόμενα επαγγελματικά μου σχέδια είναι πολύ αισιόδοξα και ελπιδοφόρα το χειμώνα ξεκινάνε σε δική μου παραγωγή το βραβευμένο θεατρικό μου έργο Βλέπε και Φεύγα, μια μαύρη κωμωδία για την πολιτική της Ελλάδας με τίτλο Οι Ρουφιάνες και μία μίνι επιθεώρηση παράλληλα μου έχει γίνει πρόταση να γίνει ταινία το θεατρικό μου έργο Βλέπε και Φεύγα την οποία την εξετάζω με μεγάλη προσοχή και σύντομα θα βγεί και η μικρού μήκους ταινία μου με τίτλο Η Πύλη όλα τα θεατρικά μου και η μικρού μήκους ταινία μου θα είναι σε σκηνοθεσία δική μου ο λόγος είναι γιατί όταν ζεις κάθε λεπτό και λέξη που γράφεις με τόσο πάθος και αγάπη μπορείς να αποδόσεις την σκηνοθεσία στον μέγιστο βαθμό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου