Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Πρόσωπο - Μαίρη Καρφάκη

Η Μαίρη Καρφάκη που συμπρωταγωνιστεί στην παράσταση Yard Gal στο Θέατρο Vault μας συστήνεται.

- Πως αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
Από μικρή ηλικία θυμάμαι τον εαυτό μου να με μαγεύει αυτός ο χώρος και να θέλω να ασχοληθώ με την υποκριτική! από δημοτικό ακόμα ήμουν πάντα στις θεατρικές ομάδες και όσο μεγάλωνα το αναζητούσα όλο και περισσότερο!

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Υπήρξα φοιτήτρια στην Θεολογική σχολή Αθηνών αλλά δεν κατάφερε να με κερδίσει αυτό το επάγγελμα και με την πρώτη ευκαιρία ξεκίνησα σπουδές στην δραματική σχολή!!

- Ποια λέξη ή φράση χρησιμοποιείτε κατά κόρον;
Μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά είναι ''όλα γίνονται για κάποιο λόγο'' καθώς το πιστεύω κιόλας ακράδαντα!

- Τι σας λείπει από τα παιδικά σας χρόνια;
Η ανεμελιά! Όλα μοιάζανε πολύ ήρεμα τότε και δεν είχαμε τόσες ευθύνες ..

- Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο χρόνο σας;
Κυρίως να περνάω χρόνο με τους φίλους μου.. Μου αρέσει να πηγαίνω και σε ωραία μαγαζάκια και σε παραστάσεις και ταινίες! Αλλά ακόμα καλύτερα να μαζευόμαστε σε σπίτι και να μαγειρεύουμε!! Από κει και πέρα παρακολουθώ και μαθήματα χορού !

- Τι αγαπάτε και τι όχι στην Αθήνα;
Πιστεύω πως το καλό της Αθήνας είναι οι επιλογές που σου δίνει!! Είτε μιλάμε για εξόδους είτε για δουλειές , αν και οι τελευταίες είναι κι αυτές περιορισμένες πλέον..
Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου στην Αθήνα είναι ο γρήγορος και αγχωτικός ρυθμός  ζωής που έχει! Μπορώ να πω ότι δεν μου ταιριάζει καθόλου!!

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό κριτήριο όταν επιλέγετε μια συνεργασία;
Σίγουρα πολύ σημαντικό είναι και το κείμενο αλλά ακόμα πιο σημαντικό είναι οι συνεργάτες και το περιβάλλον  το οποίο δημιουργήται! Όσο καλό κι ας ήταν ένα έργο δεν θα το ευχαριστιόμουν αν δεν υπήρχε αληθινή και ουσιαστική ομάδα!

- Εάν βρίσκατε μια χρονομηχανή, πού θα επιλέγατε να ταξιδέψετε;
Χμ.. Μιας και μου αρέσουν πολύ τα κουστούμια εποχής νομίζω πως θα έκανα πολλές επισκέψεις στο παρελθόν!! Κι  αυτό που δεν θα έχανα με τίποτα είναι η εποχή των δεινοσαύρων!!

- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην έχω δίπλα μου τους ανθρώπους που αγαπάω και να μην προλάβω να κάνω όσα ονειρεύομαι!!

- Τι έχετε μετανοιώσει και εάν μπορούσατε να γυρίσετε τον χρόνο πίσω, δεν θα ξανακάνατε;
Σίγουρα πολλές φορές σκέφτομαι πως θα μπορούσα να είχα  πράξει διαφορετικά κάποιες στιγμές αλλά παρ' όλα αυτά δεν έχω μετανοιώσει για κάτι .. Χάρη σε αυτά είμαι ο άνθρωπος που είμαι τώρα!

- Αγαπημένος ρόλος, συγγραφέας, ηθοποιός (που θα θέλατε να παίξετε)
Δύσκολη ερώτηση..  Μου αρέσουν πολλά έργα και ηθοποιοί για να ξεχωρίσω κάποιο τώρα!

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Ευτυχώς δεν μου έχει συμβεί κάτι υπερβολικό μέχρι στιγμής.. Λίγο αμήχανα έχω νιώσει εν ώρας παράστασης που έκανα "σαρδάμ" αλλά νομίζω λίγο πολύ όλοι το έχουν ζήσει αυτό !

- Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο επίτευγμά σας;
Θεωρώ πως είμαι πολύ λίγο σε αυτόν το χώρο για να μιλήσω για κάποιο επίτευγμα .. Σίγουρα είμαι πολύ περίφανη  για την δουλειά που βρίσκομαι  τώρα και ίσως αυτό να ειναι  επίτευγμα από μόνο του!!

- Είχατε κάποιο πρόσωπο (εντός ή εκτός χώρου) που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Όχι.. Από μόνη μου ξεκίνησα να ενδιαφέρομαι και να θέλω να ανακαλύψω αυτόν τον χώρο!

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
Με τον ίδιο τρόπο.. Κρατάω αυτό που πρέπει για να γίνομαι καλύτερη!

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Να παίζω θέατρο όσο πιο πολύ γίνεται και θα ήθελα πολύ να κάνω και κινηματογράφο!

- Πείτε μας που σας βλέπουμε αυτή την περίοδο (και δυο λόγια για την παράσταση)
Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι στο θέατρο vault με το έργο  Yard Gal της Rebecca Prichard σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταύρου!  Συμπρωταγωνιστώ  με την Στίλβη Ψιλοπούλου!
Το έργο αφορά δυο ανήλικα κορίτσια με προβληματικό οικογενειακό ιστορικό όπου καταλήγουν να πίνουν,να παίρνουν ναρκωτικά, μπλέκονται σε καυγάδες και εκδίδονται για να εξασφαλίσουν τη δόση τους.
Εδώ πρέπει να αναφέρω πως το Yard Gal  ανήκει στο In yer face theatre.

- Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Υπάρχει κάτι υπό συζήτηση αλλά δεν μπορώ να πω ακόμα με σιγουριά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου