Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Πρόσωπο - Βέρα Μακρομαρίδου

Η πρώτη φορά που είδα την Βέρα Μακρομαρίδου στην σκηνή ήταν στην παράσταση "Αλμανάκ" του Θιάσου "εν εξάλλω" και αμέσως ξεχώρισε για την ερμηνεία της και την παρουσία της.  2 χρόνια μετά την συνάντησα στην παράσταση "Ερωδιός" την καινούρια παραγωγή του Θίασου "εν εξάλλω" στο Θέατρο ΠΚ και η αρχική μου γνώμη ενισχύθηκε...η Βέρα Μακρομαρίδου είναι μια πολύ καλή ηθοποιός και ένας εξαιρετικός άνθρωπος.  Κάνοντας "ένα βήμα τη φορά" όπως λέει η ίδια έχει στόχο να βιοπορίζεται από την τέχνη της και να καταφέρει να κάνει επιλογές που θα την εκφράζουν.  Της το ευχόμαστε και σας την παρουσιάζουμε.

- Πως αποφασίσατε να γίνετε  ηθοποιός;
Δεν σκέφτηκα ποτέ να γίνω κάτι άλλο...

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Ίσως θα μπορούσα να πω, την θεωρητική όψη του ίδιου αντικειμένου, καθώς μπήκα στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Καποδιστριακού το 2008. Αυτό όμως είναι κάτι που έχει μείνει στην μέση, καθότι με τράβηξε η πράξη.

- Ποια λέξη ή φράση χρησιμοποιείτε κατά κόρον;
Όλα για καλό.
Ένα βήμα την φορά.
Συνειδητά.

- Τι σας λείπει από τα παιδικά σας χρόνια;
Ο μπαμπάς μου. Το ότι λείπει ο μπαμπάς μου από την ζωή, τα τελευταία έξι χρόνια, μου θυμίζει πόσο ενήλικη είμαι. Χαίρομαι όμως που μένω στην ίδια γειτονιά, με τους παιδικούς και πρώτους μου φίλους μου -ακόμα- γείτονες.

- Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο χρόνο σας;
Να πηγαίνω θέατρο, σινεμά, για φαγητό με καλή παρέα και βόλτες στην θάλασσα...

- Τι αγαπάτε και τι όχι στην Αθήνα;
Αγαπώ την ιστορία της και τις πολλές επιλογές σε όλα τα πεδία...δεν αγαπώ το ότι είμαστε ξένοι με τον συνάνθρωπο που μπορεί την επόμενη μέρα να τον δούμε να ψάχνει στα σκουπίδια για φαγητό.

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό κριτήριο όταν επιλέγετε μια συνεργασία;
Οι άνρωποι - συνεργάτες και το σίγουρα το έργο.

- Εάν βρίσκατε μια χρονομηχανή, πού θα επιλέγατε να ταξιδέψετε;
Στον ελληνικό εμφύλιο,στην Πολωνία του 2ου Παγκοσμίου, στην αρχαία Ελλάδα, Αίγυπτο, Κίνα, στην Αγγλία του Σαίξπηρ, στην Ρωσία του Τσέχωφ και του Στανισλάβσκι, στην Ευρώπη του '60...και λίγα λέω...

- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μια ανίατη αρρώστια , ένα πολύ βαρύ ατύχημα, ο θάνατος...

-Τι έχετε μετανοιώσει και εάν μπορούσατε να γυρίσετε τον χρόνο πίσω, δεν θα ξανακάνατε;
Τίποτα...από όλα κάτι έχω μάθει!

- Αγαπημένος ρόλος, συγγραφέας, ηθοποιός;
Πφφ...μάλλον ο Τένεσι Ουίλιαμς. Αγαπημένοι ρόλοι πολλοί , που αλλάζουν ανάλογα με την χρονική περίοδο της ζωής μου. Θαυμάζω ιδιαίτερα την Λένα Παπαληγούρα.

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Να μου φεύγει το γοβάκι σε ένα σάλτο και να παίζω την σκήνη σαν την Σταχτοπούτα σε έργο του 'Οσκαρ Ουάιλντ.

- Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο επίτευγμά σας;
Το ότι βιοπορίζομαι ως επί το πλείστον από το θέατρο.

- Είχατε κάποιο πρόσωπο (εντός ή εκτός χώρου) που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Καλώς ή κακώς η Finos Films έβαλε το χέρι της. Μετέπειτα πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος ,ως άνθρωπος, δάσκαλος και σκηνοθέτης.

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
Η όποια κριτική έχει μόνο να σε μάθει. Τις ακούω προσεκτικά και τις επεξεργάζομαι...

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Ο στόχος είναι να μπορώ να ζω από το αντικείμενο μου και ταυτόχρονα οι επιλογές μου σε αυτό, να με εκφράζουν όσο γίνεται πιο πολύ! Θα ήταν ιδανικό να εκφράζουν και την γενικότερη κοινωνικοπολιτική κατάσταση, γιατί το θέατρο δεν είναι κάτι έξω από την ζωή , αλλά μια μικρή απεικόνιση της ίδιας της ζωής.

- Πείτε μας που σας βλέπουμε αυτή την περίοδο (και δυο λόγια για την παράσταση)
Με μεγάλη μου χαρά είμαι στην παράσταση "Ερωδιός" κάθε Δευτερότριτο στο Θέατρο ΠΚ. Είναι ένα έργο της Νατάσσας Αναγνώστου, σκηνοθεσία Μελίνας Σκούφου, με μουσική του Σταύρου Βούλτσου και σε παραγωγή του αγαπημένου μου θίασου "εν εξάλλω". Πρόκειται για ένα ψυχολογικό δράμα με πλοκή που σε κρατάει σε αγωνία...πέντε ήρωες αναμετριούνται με τους εαυτούς τους, αλλά εμπλέκονται σημαντικά και με τους άλλους "με συνέπειες καταστροφικές και συνάμα λυτρωτικές" , όπως λέει και η ίδια η συγγραφέας.

- Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Θα συνεχίσω τις παιδικές παραστάσεις του Αριστοφάνη ("Ειρήνη","Πλούτος","Ορνιθες") με τον "Θίασο Καρουζέλ-Θωμά Πανδή", οι οποίες έχουν έδρα την "Αθηναική Σκηνή" και παίζονται και καθημερινά σε σχολεία. Θα είμαι εκεί εώς 15 Ιουνίου και πολύ πιθανό και του χρόνου. Κατά τα άλλα, εύχομαι τα καλύτερα και τα περιμένω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου