Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

"Οι κούκλες μου, οι φιόγκοι μου, τα τακούνια μου" στο θέατρο Studio Κυψέλη

Η Έυη Καραγιάννη και ο Τάκης Κτενάς από την Παρασκεύη 24 Νοεμβρίου 2017 στις 21.00 μ.μ παρουσιάζουν το έργο ΄΄Οι κούκλες μου, οι φιόγκοι μου, τα τακούνια μου !!!΄΄
του Γιώργου Βασιλειάδη , σε σκηνοθεσία του ιδίου στο Θέατρο STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ.

Πρόκειται για ένα βιωματικό έργο της πρωταγωνίστριας με θέμα τον έρωτα, την καταπίεση, ουσιαστικά τον ρόλο της ως γυναίκα και την τελική κατάληξη στην τελευταία αγκαλιά της ζωής της.
Ένα έργο με δύο πρόσωπα, έναν άντρα και μία γυναίκα, πλημμυρισμένο από ζωντανή μουσική και τραγούδια.

Από την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Συντελεστές
Συγγραφή – Σκηνοθεσία: Γιώργος Βασιλειάδης.
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιοβάνα Πρασίνου – Έυη Καραγιάννη.
Φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός. Χορογραφίες: Άννα Μαρία Βιδάλη
Μουσική – Πιάνο – Τραγούδι: Πέτρος Μπεράτης.
Παίζουν: Έυη Καραγιάννη και ο Τάκης Κτενάς.

Ημέρες Παραστάσεων 
Από την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017
Κάθε Παρασκευή 21:00 μ.μ & Σάββατο 19:00 μ.μ
Διάρκεια Παράστασης 1 & 30` χωρίς διάλειμμα.

Τιμές Εισιτηρίων
Γενική είσοδος: 15 ευρώ
ΑμεΑ, Ανέργων, Άνω των 65: 10 ευρώ

*** STUDIO  ΚΥΨΕΛΗΣ Σπετσοπούλας 9 & Κυψέλης Αθήνα Τηλ.210 881957
Τηλ. επικοινωνίας και κρατήσεων 6982534343

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου